لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو: می دانم چه می خواهم و این را زمان نشان خواهد داد

پیرلو: می دانم چه می خواهم و این را زمان نشان خواهد داد

یووه در رقابت های لیگ قهرمانان این هفته و پس از نتیجه نه چندان راضی کننده برابر بنونتو، فرداشب به مصاف دیناموکیف خواهد رفت. اندره آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار تاکید کرد که بر خلاف انتقادات ها، او به خوبی از آنچه که می خواهد آگاه است.

 

من تصور نمی کنم بعد از بازی برابر بنونتو چنین اظهارات تندی داشته باشم و یا حتی شاگردانم، انچه که دیدم بسیار تند بود، به هر حال باید برای رسیدن به نتایج تلاش و تمایل بیشتری داشته باشیم، در خصوص مدیریت بازی نیز ما می دانیم که می خواهیم و همه چیز را انالیز کردیم.

 

دیبالا

 

ما بازی به بازی فکر می کنیم و برای بازی فردا که دیناموکیف رقیب مان است باید بازیکنانی که در اختیار داریم و انانی که برای این بازی از شرایط بهتری برخوردارند را انتخاب کنیم. شاید بازیکنانی مانند کوادرادو و دنیلو که بازی بیشتری انجام دادند استراحت کنند، فردا بازی اروپایی ست و باید یازده بازیکن اماده و قبراق را داشته باشیم. اما دیبالا نزدیک به مهاجم بازی می کند و این طبیعی ست که باید به عقب برگردد تا توپ را تصاحب کنند و بازی بیشتری با توپ داشته باشد، من همیشه به او می گویم که باید فضا را پیدا کند و دوندگی بیشتری داشته باشد، او باید توان این را داشته باشد که راحت و روان بازی کند و توپ و کنترل آن را از دست ندهد، اینکه در کنار مهاجم بازی کند بهترین روش برای اوست، ویژگی های او اینگونه است. نباید تفاوتی میان لیگ قهرمانان و سری آ وجود داشته باشد، همه مسابقات مهم و همه دارای سه امتیاز حساس هستند. من کاملا راضی نیستم نتایج بهتر و عملکرد بهتری را انتظار داشتم و می خواستم، اما این طبیعی ست ما یک تیم تازه، مربی تازه با روش متفاوت هستیم، بدون اینکه امادگی دشته باشیم در کمترین زمان باید هماهنگی را به دست می اوردیم که این خود مشکل ساز شد. زمان کمی برای انالیز و حرکات و نوع بازی بازیکنان در اختیار داشتیم اما من مطمئن هستم، می دانم که چه می خواهم و بازیکنانم نیز می دانند و به خوبی به برنامه ها و صحبت های من گوش میدهند و اهداف مرا دنبال می کنند، انها نیز می دانند که چه باید انجام دهند، من نگران نیستم. مشکلی نیست، مشکل تنها زمانی ست که برنده نمیشویم، اگر برنده بشوی، خوب هستی، این همیشه همین طور بوده این داستان فوتبال است و ما به این مسائل عادت کرده ایم، می دانم چه می کنم و این را زمان نشان خواهد داد.

 

رمزی

 

همان طور که هفته گذشته گفتم، او مانند بازیکنی ست که من تازه کشف اش کردم، فکر نمی کردم این طور بازیکن خوب و باهوشی باشد، بعد از کمی اسیب دیدگی به بازی برگشته بود و در بهترین شرایط قرار نداشت، اما می تواند بهتر بازی کند، در تمرین و مسابقه های دیگر که امیدوارم در شرایط بهتری باشد که برای من و برای تیم مهم است. با توجه به اینکه ماروتا بازی بعدی در سری آ محروم است، بهتر است که فردا بازی کند و دیبالا برای بازی آینده مان در سری آ اماده شود.

 

کولوسفسکی

 

از زمانی که به یووه امده همیشه در همان پست بازی کرده و نشان داده که توانایی خوبی دارد، پست او همیشه آن است و بازی به بازی بهتر میشود، بازیکن جوان و کوشایی ست و جوانان همیشه در یووه همین طور بودند، هر از گاهی بازی کردند و گاهی نیز نیمکت نشستند اما همیشه بازی خوبی ارائه کردند، برای داشتن بازیکنی مانند او و امادگی اش خوشحالم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: